FANDOM

Welles1.png
Welles
Informacje biograficzne
Imię

Welles

Żyje w
Opis fizyczny
Gatunek

Człowiek

Płeć

mężczyzna

Informacje o rodzinie
Członkowie rodziny

nieznana

Afiliacje
Zajęcie

Specjalista

Powiązania
Za kulisami
Głos

nieznany

Pierwsze wystąpienie

Avatar: The Game

Welles jest specjalistą SecOps obozującym w pobliżu Tantalus. Kiedy nieuczciwy dowódca Karl Falco zamierzał dostać się do uśpionego Drzewa Dusz klanu Tipani w celu zaszkodzenia mu, Welles próbował go powstrzymać, jednak nie był w stanie.

Pojawienie się[1] Edytuj

Kiedy Able Ryder przybył Smokiem do Tantalus, na miejscu powitał go specjalista operacyjny Welles. Poinformował go, że kwestia okolicznej obrony Na'vi musi zostać rozwiązana, w celu oczyszczenia i zabezpiecznia drogi do Drzewa Dusz. Następnie zarządził, aby Able zdobył trzy ciężkie i potężne ładunki wybuchowe, dostarczone wcześniej "Boom Boom" Batistę, najlepszego eksperta ZPZ od materiałów wybuchowych; przy okazji Welles zauważył, że nie ufa zbytnio szalonemu Batiście i tym jego paczkom niebezpieczeństwa, gdyż przez nie można bardzo łatwo stracić życie.

Dalej Welles przekazał Ryderowi rozkazy, aby towarzyszył niewielkiej grupie zadaniowej SecOps, w celu odparcia okolicznych Na'vi i stopniowemu przejmowaniu terenu w drodze do The Great Wall (pl. Wielki Mur), a następnie podłożył trzy ciężkie materiały wybuchowe bezpośrednio pod masyw skalny, aby go zniszczyć. To posunięcie miało za zadanie odsłonić ostatnią ważną pozycję bojową tubylców, narażając ją tym samym na łatwy atak ze strony sił ZPZ. Ostatecznie Ryderowi i siłom SecOps udało się przebić przez obronę i wyciąć w pień wszystkie siły Na'vi, kontrolujące teren wokół The Great Wall oraz podłożyć materiały wybuchowe pod skały i je wysadzić. Dzięki temu Skorpiony miały możliwość latania przez wytworzoną szczelinę i mogły zniszczyć ostatnich obronców Na'vi atakiem rakietowym.

Następnie Ryder ponownie spotyka Wellesa, stojącego obok towarzyszących mu Kombinezonów PZM, wśród licznych zwłok Na'vi w tlących się ruinach wioski. Welles rzekł do Able'a: (...) teraz możemy zgłosić się do bluesa!, zaraz przed jego wyruszeniem do Drzewa Dusz w celu powstrzymania Dowódcy Falco. Natomiast Welles i siły SecOps zostały w Tantalus, aby zapewnić dostateczną obronę tego obszaru.

Przypisy

  1. Wydarzenia z kampanii ZPZ w A:TG

Więcej z Fandomu

Losowa wiki