FANDOM

Unipey.png
Unipey
Informacje biograficzne
Imię

Unipey

Żyje w

Pandora

Opis fizyczny
Gatunek

Na'vi

Płeć

Kobieta

Kolor włosów

czarne

Kolor oczu

zielone

Informacje o rodzinie
Członkowie rodziny

Lungoray (nauczyciel)

Afiliacje
Zajęcie
  • Wojownik
  • w przyszłości Tsahik
Powiązania

Klan Tipani

Za kulisami
Głos

nieznany

Pierwsze wystąpienie

Avatar: The Game

Unipey jest wojowniczką z klanu Tipani, zaś w przyszłości będzie jego Tsahìk. Mimo ogromnych starań Unipey pod kierunkiem Lungoray'a (który jest jej nauczycielem), jej mentor robi wszystko, aby przekazać jej wiedzę na temat, jak wielkie znaczenie ma środowisko.

Unipey.jpg

Unipey

Niewielu jest Na'vi, którzy umieją wykrywać, identyfikować i unikać niebezpieczeństw czychających w lasach Pandory, jednak ona potrafi bardzo dobrze wykorzystać tą umiejętność na swoich ofiarach. Ponieważ jest ona za bardzo przywiązana do swojej włóczni, Unipey nigdy nie zostanie wielką Tsahìk, jednakże i tak jest straszliwym przeciwnikiem. Unipey nosi Pancerz Nawma Taronyu, który zapewnia jej solidną ochronę.

Pojawienie się[1] Edytuj

Unipey School.png

Unipey prosi Able'a o pomoc

Kiedy Ryder przychodzi do Swotulu, znajduje on Unipey i wielu innych rannych Na'vi. Unipey co prawda nie ufa Ryderowi, ale prosi go, aby wyłączył niektóre buldużery, niszczące pobliski las. Następnie mówi Able'owi, aby ten uwolnił więżniow  Na'vi z obozu górniczego ZPZ, gdyż twierdzi, że jednym z uwięzionych może być jej nauczyciel - Lungoray. Gdy Awatar uwalnia więźniów i wraca do Unipey, ona dziękuje mu i mówi, że ma u niego spory dług wdzięczności. Wspomina również, że nauczyła się języka Rydera w szkole ludzi.

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia

Przypisy

  1. Wydarzenie z gry Avatar: The Game.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki