FANDOM

Tipani Clan totem

Totem klanu Tipani

Tipani - jeden z klanów Na'vi zamieszkujących Pandorę. Prawdopodobnie po raz pierwszy pojawił się w grze James Cameron's Avatar: The Game.

O klanie Edytuj

Tipaniclan

Klan Tipani

Klan Tipani był jednym z pierwszych klanów, które nawiązały jakiekolwiek kontakty z ludźmi na Pandorze. Mimo tego wiadomo o tym klanie najmniej, niż o jakimkolwiek innym plemieniu Na'vi. Z wstępnych sprawozdań okazuje się, że Tipani jest bardzo duchowym klanem, który jest jednocześnie przebiegły i posiada wielu niebezpiecznych wojowników. Mimo, że nie są skłonni do dyplomacji i współpracy z ludźmi, to jednak przyjęli od nich nauki języków Ziemi. Mimo dużej nieufności do ludzi, Tipani tolerują Awatary w swoim środowisku, jednakże mają do nich dystans. Dopiero gdy dochodzi do wojny z organizacją ZPZ, klan zaczyna ufać wielu Awatarom (m.in. Able Ryder czy Rene Harper), którzy pragną im pomóc. Jest to jeden z klanów, którego wioski są rozrzucone w różnych miejscach na całym Księżycu. Ponadto wojownicy z ów klanu noszą pancerze oraz maski, co jest rzadkim zjawiskiem u innych szczepów Na'vi. Duże maski są również wykorzystywane do dekoracji niektórych obszarów - przykładem tego może być miejsce zwane Boscage.

Klanowi przewodzi Tsahìk o imieniu Sänume. Zaś w przyszłości jej następczynią ma zostać Unipey, szkoląca się pod skrzydłami najstarszego i najmądrzejszego członka klanu Tipani - Lungoray'a.

Regiony i wioski Edytuj

Tipani

Siedziba Tsahìk klanu Tipani (Drzewo-Dom)

Członkowie klanu Edytuj

Główni Edytuj

Pozostali Edytuj

Zobacz też Edytuj

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki