FANDOM

Sheeray.jpg
Tetrapteron
Informacje o gatunku
Skóra

purpurowy

Pióra

nie

Długość

1,5 m

Kolor włosów

nie

Za kulisami
Pojawia się w

Tetrapteron - niewielkich rozmiarów, długodystansowy, rybożerny drapieżnik podobny do flaminga. Bardzo stadne i towarzyskie oraz troskliwe dbające o potomstwo.

Siedlisko Edytuj

Siedliskiem jest górne piętro lasu przy terenach podmokłych rzek, jezior, a niekiedy oceanów.

Anatomia Edytuj

Różnią się od ziemskiego flaminga posiadaniem półtora metrowych czterech skrzydeł. Szkielet zbudowany jest z wzmocnionych naturalnym węglowym kompozytem kośćmi. Dzięki rozdwojeniu ogona potrafi w pełni kontrolować swój środek ciężkości podczas polowania jak również lądowania. Posiada wyjątkowo wyostrzony wzrok (do 45 metrów) oraz możliwość latania przez niesamowicie długi czas (do 36 godzin). Żerowanie umożliwia mu długie gardło o dużym przełyku zakończony dziobem wyposażonym w ostre, wąskie, przezroczyste zęby.

Odmiana wodna różni się od leśnej dłuższymi nogami oraz dłuższą głową co pomaga mu w życiu i żerowaniu w swoim podmokłym środowisku.

Zwyczaje Edytuj

Bardzo stadne i towarzyskie zwierzęta najdłużej i najtroskliwiej wychowuje swoje potomstwo.

Pojawianie sięEdytuj

Tetrapteron pojawia się w filmie w scenie, w której Trudy (wraz z Jake'iem, Normem, Lylem i Grace) leci swoim samsonem 16. Wtedy obok nich przelatuje grupka tych zwierząt.

Bibliografia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki