FANDOM

Sylwanin3.png
Sylwanin te Tskaha Mo'at'ite
Informacje biograficzne
Żyje na

Pandora

Klan

Omaticaya

Partner

nieznany

Ikran

Tak

Zajęcie

Księżniczka

Opis fizyczny
Gatunek

Na'vi

Status

nie żyje

Płeć

Kobieta

Rodzina
Członkowie rodziny
Przynależność
Wierność
Za kulisami
Pierwszy występ

James Cameron's Avatar: iPod/iPhone Game

Ostatni występ

Avatar

Sylwanin te Tskaha Mo'at'ite - pochodziła z klanu Omaticaya. Była córką Eytukan'a i Mo'at oraz starszą siostrą Neytiri. Jako córka Eytukana i Mo'at była księżniczką Na'vi.

Biografia Edytuj

Jest dobry we wszystkim. Nawet wśród Ludzi Nieba są dobrzy.

- Sylwanin mówiąca do Neytiri o Ryanie

Po raz pierwszy Sylwanin pojawiła się w grze James Cameron's Avatar: iPod/iPhone Game, która opowiada historię człowieka o imieniu Ryan Lorenz, który dołączył do Na'vi i Neytiri. W końcowych rozdziałach historii - opowiedzianej w grze - zostaje porwana przez ludzi w wyniku najazdów ZPZ na ziemie Na'vi, jednak ostatecznie zostaje uratowana w heroicznej akcji zorganizowanej przez Ryana i kilku Na'vi.

W 2152 roku - w wydarzeniach przed filmem - Sylwanin była uczennicą Grace Augustine, u której uczyła się języka angielskiego. W międzyczasie Sylwanin walczyła z organizacją i pewnego razu zaatakowała wraz z kilkoma Na'vi spychacz, należący do ZPZ. Po tym ataku razem z innymi uciekła do szkoły, prowadzonej przez Grace, mając nadzieję, że ona zdoła ich ochronić przed najemnikami ZPZ, którzy ruszyli za nimi w pościg. Jednakże żołnierze szybko dotarli do placówki i zastrzelili część znajdujących się tam Na'vi (w tym Sylwanin) na oczach Grace. Śmierć Sylwanin i reszty Na'vi zaostrzyła konflikt między klanem Omaticaya a ZPZ.

Ciekawostki Edytuj

  • W wydarzeniach przed filmem, Sylwanin była uczennicą Grace Augustine; Sylwanin i kilku innych łowców zaatakowało i ustawiło w ogniu spychacz ZPZ. Następnie uciekli oni do szkoły Grace, mając nadzieję, że będzie w stanie ich obronić. Jednakże za nimi podążyli żołnierze ZPZ i zabili wszystkich Na'vi znajdujących się w szkole. Ta scena była w skrypcie filmu, jednak została wycięta podczas produkcji.
  • Uważa się, że śmierć Sylwanin była jedną z przyczyn dla zwiększonych działań zbrojnych między ludźmi (ZPZ) i klanem Omaticaya.
  • Nawet jeśli Sylwanin nie było bezpośrednio w filmie[1], to wciąż pojawiała się w grach. Wystąpiła w kilku grach Avatar: The Game (wersja na iPod/iPhone, Wii/PSP) jako członek klanu Omaticaya. Jednak jej wygląd i rola jaką odgrywała w poszczególnych grach była - niemal za każdym razem - inna.
  • Podczas filmu można zauwazyć, że Grace w Site 26 posiadała zdjęcia Na'vi (w tym Sylwanin), którzy uczyli się u niej języka angielskiego.
  • W rozszerzonej wersji filmu Grace opowiada Jake'owi, że Sylwanin i Neytiri były jej najlepszymi uczennicami.

Gallery Edytuj

Przypisy

  1. Była tylko na fotografii i kilka razy o niej wspomniano w edycji rozszerzonej filmu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki