FANDOM

Ryan Lorenz
Informacje biograficzne
Żyje na

Pandora

Klan

Omaticaya

Partner

None

Ikran

Tak

Zajęcie

wojownik

Opis fizyczny
Gatunek

Avatar

Status

nie żyje

Płeć

Mężczyzna

Rodzina
Członkowie rodziny
  • żona (nie żyje)
  • dzieci (nie żyją)
Przynależność
Wierność
Za kulisami
Pierwszy występ

James Cameron's Avatar: iPod/iPhone Game

Ostatni występ

Ryan Lorenz - główny bohater gry James Cameron's Avatar: iPod/iPhone Game. Steruje avatarem na Pandorze.

Przybycie na Pandorę Edytuj

Lorenz był wcześniej odznaczonym kapitanem marines. Dołączył do Programu Avatar po tym jak jego żona i dzieci zginęli w wypadku samochodowym. Pociągnął kilka sznurków, dzięki czemu został dopuszczony do programu, a następnie został wysłany na Pandorę.

Praca Edytuj

Jego pierwszą misją jako kierowcy było głębsze zbadanie lasu Pandory z zamiarem oznaczania złóż Unobtanium. Podczas pobytu na tej misji, został opuszczony przez jego załogę, w końcu trafił do drzemiącego Drzewa Dusz, szukając miejsca do bezpiecznego przechowania swojego Avatara. Nieświadomy charakteru tego, co zastał, stracił przytomność. Miał wtedy dziwny i przerażający sen, który był w rzeczywistości wiadomością od Eywy pokazująca mu, co stanie się na Pandorze jeśli ZPZ odniesie sukces w swoich planach wobec Na'vi. Później, Avatar Ryana został przyjęty do klanu Omaticaya, gdzie był postrzegany jako wybrany. Stał się bohaterem klanu Na'vi i wiele dla nich zrobił, począwszy od polowania do misji ratunkowych.

Śmierć Edytuj

Ryan Lorenz został zastrzelony przez nieznanych marines, kiedy był w pokoju połączeń. Stało się to podczas gdy prowadził atak na bazę ZPZ w formie Avatara. Nadal jest pamiętany jako bohater wśród Omaticaya.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki