FANDOM

Repulsor pod
Repulsor Pod
Opis obiektu
Planeta

Pandora

Wielkość

ok. 1 m

Używany przez

Ludzie

Użycie

odpychanie zwierząt

Za kulisami
Pojawia się w

Avatar: The Game

Repulsor Pod to stacjonarne urządzenie do wysyłania impulsów dźwiękowych o wysokiej częstotliwości, stosowanych w celu powstrzymać "przyrodę" Pandory. Dźwięk jest nieszkodliwy dla ludzi, ale za to jest bardzo skuteczny do odstraszania drapieżników, takich jak Wężowilki lub nawet Thanatory. ZPZ korzysta z nich na Pandorze, przeważnie w hodowlach zwierząt, znajdujących się z dala od głównych lokalizacji. Podobna technologia jest używana na dachach wież kontrolnych, w celu kontroli zachowań ptaków siadających na nich.

Repulsor

Dezaktywowany Repulsor Pod

Pojawienie się Edytuj

Do tej pory Repulsor Pody pojawiły się jedynie w grze Avatar: The Game. Niektóre takie urządzenie zostały wdrożone w Niebieskiej Lagunie, gdzie tymczasowo ochraniają tereny, które zazwyczaj są bronione przez wysokie płoty. Jednak ogrodzenia zostały dość poważnie uszkodzone, dlatego też zastosowano Repulsory, aby powstrzymywały okoliczne zwierzęta od ataków. Większość z tych urządzeń na Pandorze zostało zniszczonych, czego wynikiem jest zwiększona aktywność drapieżników w tych rejonach. Jednakże Able Ryder dostał za zadanie zlokalizowania uszkodzonych Repulsorów (tych w strategicznych miejscach), dokonania napraw i ponownego ich uaktywnienia.

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki