FANDOM

CARB_Submachine_Gun.jpg
Pistolet maszynowy CARB
Informacje o broni
Używany przez

Człowiek

Wytwarzany w
Wytwarzany przez

ZPZ, Matanza Arms Corp

Waga
  • 3,4 kg (załadowany)
  • 2,9 kg (niezaładowany)
Długość

49 cm

Za kulisami
Wystąpienia

Pandorapedia

Pistolet maszynowy CARB (SMG) - pomniejsza broń używana przez żołnierzy SecOps, produkowana przez Matanza Arms Corp na Pandorze.

Ogólnie Edytuj

Jest to broń z rodziny pistoletów maszynowych. Podobnie jak większość broni Matanza Amrs Corp, Pistolet maszynowy CARB został zbudowany w układzie bull-up, gdzie magazynek z amunicją znajduje się za spustem broni. Bazuje ona na Jednostce podstawowej CARB, ale posiada dodatkowo dłuższą lufę oraz celownik laserowy na specjalnym uchwycie. Ma spory zasięg. Wykorzystuje amunicję o kalibrze 6,2 x 35 mm, której może wystrzelić nawet do 600 pocisków na jedną minutę. Selektor ognia połączony z bezpiecznikiem posiada 3 nastawy: zabezpieczony, półautomatyczny i automatyczny. Magazynek z tworzywa (z wbudowanym licznikiem amunicji) może pomieścić maksymalnie do 80 nabojów. Długość ów broni to 49 cm, zaś jej waga niezaładowanej wynosi 2,9 kg (załadowana waży 3,4 kg).

Zastosowanie Edytuj

Pistolet maszynowy CARB jest używany przez żołnierzy SecOps, lecz przeważnie przez pilotów pojazdów powietrznych oraz kierowców pojazdów, gdyż jest to broń przeznaczona specjalnie dla nich.

Zobacz też Edytuj

Bibliografia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki