FANDOM

Lungoray1

Lungoray w NDS

Lungoray portret
Lungoray
Informacje biograficzne
Imię

Lungoray

Żyje w

Pandora

Opis fizyczny
Gatunek

Na'vi

Płeć

Mężczyzna

Kolor włosów

czarne

Kolor oczu

żółte

Informacje o rodzinie
Członkowie rodziny

Unipey (uczennica)

Afiliacje
Zajęcie

Szaman

Powiązania

Klan Tipani

Za kulisami
Głos

nieznany

Pierwsze wystąpienie

Avatar: The Game

Last Appearance

Avatar: The Game

Lungoray był członkiem klanu Tipani. Należał on do długiej linii przodków, których celem życia było istnienie w silnej harmonii z Eywą oraz rezygnacja z utrzymywania bliskich relacji z innymi Na'vi. Lungoray był swego rodzaju szamanem, który prowadził pustelnicze życie. Był on jednym z najstarszych szamanów Na'vi oraz wykwalifikowanym tłumaczem znaków wróżebnych. Ponadto posiadał ogromną wiedzę o Eywie i zamieszkiwał w świętym miejscu - Willowglade. Jego uczennicą była przyszła Tsahìk o imieniu Unipey. Lungoray zginął w 2152 roku, zastrzelony przez nieznanego żołnierza ZPZ.

Pojawienie się i śmierć[1] Edytuj

Lungoray spotkał Able Rydera podczas jego poszukiwań "harmonii" i zbierania kryształków Unobtanium w tym celu potrzebnych. Gdy Ryder odnalazł wszystkie potrzebne kryształy, Lungoray nakazał mu lokalizację źródeł duszy - koło pobliskiego Drzewa Dusz[2] - aby ten odnalazł harmonię z Eywą. Jednakże podczas rozmowy z Able'm, szaman został śmiertelnie postrzelony w głowę przez ukrytego w zaroślach żołnierza ZPZ, który następnie został zabity przez Tan Jalę. Ryder mimo śmierci Lungoraya kontynuował swoje zadanie.

Galeria Edytuj

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia
  • Avatar: The Game NDS - Pandorapedia

Przypisy

  1. Wydarzenia podczas grania Na'vi w Avatar: The Game.
  2. Mowa jest o drzewie w innym rejonie Pandory - nie chodzi tu o Drzewo Dusz ukazane w filmie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki