FANDOM

Helipad.png
Lądowisko dla helikopterów
Opis obiektu
Planeta

Pandora

Używany przez

Ludzie

Użycie

do lądowania helikopterów ZPZ

Za kulisami
Pojawia się w

Lądowisko dla helikopterów - ze względu na ogromną gęstość lasów na Pandorze, ZPZ miało duże problemy z ruchem lądowym na calej powierzchni księżyca. W celu przyspieszenia wydajności, korporacja zdecydowała się na dużą flotę pojazdów powietrznych, takich jak na przykład Samsony. Zaś wynikiem posiadania tak dużej floty powietrznej jest budowa nowych lądowisk dla helikopterów, aby łatwiej było je utrzymać oraz ułatwić transport ludzi i towarów między poszczególnymi placówkami ZPZ. Z lądowisk mogą również korzystać inne mniejsze jednostki, takie jak AT-99 Skorpion.

Pojawienie się Edytuj

Lądowiska dla helikopterów pojawiły się zarówno w filmie, jak i w grze Avatar: The Game. Kilka lądowisk zostało rozmieszczonych w strategicznych miejscach na Pandorze, przeważnie w strefach, gdzie najczęściej lądują Samsony. Są one jednak zbyt małe dla jednego z większych pionowzlotów ZPZ, jakim jest Smok C-21.

Avatar: The Game Edytuj

Jeśli gracz wyląduje na lądowisku dla helikopterów, pilotowanym przez siebie pojazdem powietrznym (głównie Skorpionem), to "zdrowie" kadłuba pionowzlotu i amunicja ładunków rakietowych będą automatycznie w pełni przywrócone.

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki