FANDOM

Ikran people

Klan znad Wschodniego Morza gotowy do bitwy

Klan znad Wschodniego Morza - składa się z jednego lub więcej szczepów Na'vi, którzy mieszkają na skałach wschodniego Morza. Klan jest kierowany przez Tsahìk o nieznanym imieniu. Specjalnością tego klanu jest jazda na Ikranach. Nie wiadomo czy ten klan korzysta w ogóle z Mrocznych koni.

Sposób życia Edytuj

O samym klanie jest jak dotąd wiadomo bardzo niewiele. Wspólne pożycie z Ikranami może mieć daleko idące konsekwencje dla kultury oraz postawy tego szczepu. Jest zatem bardzo prawdopodobne, że ralacje tego klanu między Na'vi a Ikranami mogą być nawet bliższe niż u Omaticaya, którzy w razie potrzeby "przełączają się" między Zmorami górskimi i Mrocznymi końmi.

Prawdopodobnie tradycją klanu jest malowanie ciała na czerwono, czego przykładem może być liderka tego klanu.

Klan znad wschodniego morza

Zebranie wojenne klanu

Wojna z ZPZ Edytuj

Ów klan - podobnie jak 13 innych - zostaje wezwany przez Toruk Makto Jake'a Sully'ego do walki z ZPZ oraz do pomocy w obronie Drzewa Dusz. Klan do boju jest prowadzony przez kobietę pomalowaną na czerwono, graną przez Alicię Vela-Bailey. Wielu członków szczepu umiera podczas bitwy, ale udaje im się zniszczyć kilka pojazdów organizacji.

Bibliografia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki