FANDOM

Falco2
Karl Falco
Informacje biograficzne
Imię

Karl Falco

Żyje w
Opis fizyczny
Gatunek

Człowiek

Płeć

mężczyzna

Kolor włosów

brązowe

Kolor oczu

czarne

Informacje o rodzinie
Członkowie rodziny

nieznana

Afiliacje
Zajęcie
  • Szef bezpieczeństwa ZPZ
  • Dowódca marynarki wojennej SecOps
Powiązania
Za kulisami
Głos

Paul Eiding

Pierwsze wystąpienie

Avatar: The Game

Karl Falco - jest jedną z głównych postaci gry Avatar: The Game, szef bezpieczeństwa ZPZ i dowódca SecOps. W grze jest oficerem marynarki wojennej, który zawsze walczył z honorem i obowiązkiem, jednak nigdy nie był dobrze wynagradzany za swoje wysiłki.

Kariera wojskowa Edytuj

W całej swojej zawrotnej i wybitnej karierze wojskowej, Falco uczestniczył w wielu walkach i konfliktach w późniejszych etapach XXI wieku - były to zazwyczaj krótkie i krwawe starcia przeciwko bezwzględnym i nieuczciwym rządom oraz frakcjom terrorystycznym. Po przejściu na emeryturę, Falco otrzymał kilka nagród i odznaczeń za kierowanie wojskami na niebezpiecznych liniach frontu. Później podobnie jak wielu innych dowódców, którzy przeszli na emeryturę, Karl został zatrudniony przez korporację ZPZ. Jednak jemu zaproponowanowano dowodzenie siłami wojskowymi SecOps. Gdy Falco został przydzielony na Pandorę, okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Był on jednym z najwyższych rangą oficerów służb bezpieczeństwa stacjonujących na Pandorze, ustępował jedynie pułkownikowi Quaritchowi. W strukturze dowodzenia ZPZ, Falco miał na celu zniszczenie wszystkiego, czego jest najwięcej na Pandorze - oczywiście chodziło tu o gatunek Na'vi, do którego Karl nie pałał sympatią. Ucieleśniał on tzw. "prawo silniejszego" wierząc, że większe Kombinezony PZM są jego autorytetem moralnym.

Galleria Edytuj

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki