Fandom

Avatar Wiki

James Cameron's Avatar: The Game

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
-1871200750.jpg

Piechota i dwa mechy.

James Cameron's Avatar: The Game - gra komputerowa wydana w 2009 roku na PC, XBOX360, Nintendo Wii i DS oraz PS3 i PSP, stworzona przez Ubisoft Entertainment. W grze występują Na'vi, jednak nie ma tam fabuły filmowej oraz zawiązanej z nią postaci. Głównym bohaterem gry jest Able Ryder. W grze możemy iść zgodnie z fabułą Na'vi lub ZPZ, zależy to od wyboru frakcji.

W grze pojawia się wiele nowych stworzeń, i pojazdów, które nie były pokazane w filmie. Mamy też możliwość grania meżczyzną lub kobietą, lecz imię nie zmienia się. Fabuła gry dzieje się przed wydarzeniami z filmu. Oprócz oficjalnych zapewnień producenta, dowodem jest to, że dr Grace Augustine, Pułkownik Quaritch i Trudy Chacon jeszcze żyją.

176874125.jpg

Ryder podczas latania zmorą.

W grze sterujemy marine, który bierze udział w projekcie "Avatar" w bazie Piekielne Wrota. Przez samouczek i pierwszą misję, sterujemy człowiekiem, później gramy awatarem, ale po tym mamy decydującą decyzje: grę człowiekiem lub Na'vi. Po wybraniu pierwszego nasz avatar od razu ginie, a po wybraniu drugiej opcji, nasze prawdziwe ciało ginie, ale "dusza" postaci zostaje przeniesiona do ciała awatara.

Mamy w grze wybór mini-gry. Grając człowiekiem tworzymy armie do podbicia planety Na'vi, i na odwrót, zabierając planetę z rąk złej korporacji.

Niestety gra nie została spolszczona, nawet napisami.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki