FANDOM

ImageMetricsLOGO 0.jpg

Logo Image Metrics

Image Metrics jest firmą zajmującą się animacjami twarzy w 3D, z siedzibą główną w Manchesterze oraz biurem w Santa Monica. Image Metrics specjalizuje się w tworzeniu animacji twarzy do filmów, gier wideo i telewizji za pomocą komputerowego motion capture, będącym jednym z procesów tworzenia animacji.

Technologia Edytuj

Virtualavatar.jpg

Przechwytywanie animacji twarzy

Image Metrics ma zastrzeżony system animacji twarzy o nazwie Markerless, wykorzystującego metodę motion capture, w którym aktor jest filmowany, zaś jego animowany model 3D jest bezpośrednio generowany z surowego procesu obrazowego. Ten proces wykorzystuje wcześniej lub nowo nagrany obraz wideo twarzy aktora, za pomocą kamery o wysokiej rozdzielczości. Wszystkie szczegóły widoczne na nagraniu są następnie analizowane i zmieniane następnie na wygenerowane przez komputer modele 3D, w tym szczegółowe rozmieszczenie zębów, języka, oczu oraz ust.

Image Metrics przechwytuje proces animacji szczegółów na twarzy, takie jak ruch oczu lub synchronizacja warg i języka, które mogą być modyfikowane szybciej niż w zakresie korzystania z tradycyjnych metod technologii motion capture. Zaawansowana technologia umożliwia Image Metrics mapowanie wyników animacji twarzy do 5 razy szbciej niż metodą motion capture i 10 razy szybciej niż poprzez klatki kluczowe.

Historia Edytuj

Image Metrics została założona w 2000 roku w Manchesterze przez Garetha Edwardsa, Kevina i Alana Walker Brett. Biuro w Santa Monica Image Metrics zostało otwarte 6 lat później.

Image Metrics posiada wydajny proces przechwytywania animacji, który był opracowywany przez ostatnie siedem lat przez zespół fizyków, programistów i animatorów. Od samego początku technologia animacji twarzy Image Metric została zastosowana w ponad 40 grach, filmach i reklamach na całym świecie.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki