FANDOM

Hukato portret.png
Hukato
Informacje biograficzne
Imię

Hukato

Żyje w

Pandora

Opis fizyczny
Gatunek

Na'vi

Płeć

Mężczyzna

Kolor włosów

czarne

Kolor oczu

zielone

Informacje o rodzinie
Członkowie rodziny

nieznana

Afiliacje
Zajęcie

Wojownik / Łowca

Powiązania

Klan Tipani

Za kulisami
Głos

Josh Robert Thompson

Pierwsze wystąpienie

Avatar: The Game

Hukato - jest potężnym i groźnym łowcą z klanu Tipani, który dumnie nosi na swym ciele ślady wielu batalii stoczonych z Thanatorami. Posiada również własnego wierzchowca w postaci Thanatora, którego później oddaje Able'owi. Według żołnierza ZPZ, Savoy'a, Hukato jest wystarczająco szybki, aby uciec z linni strzału pocisku, wystrzelonego z pistoletu. Ów Na'vi nosi kilka części pancerza Nawm.

Pojawienie się[1] Edytuj

Hukato posiada Thanatora, którego używa jako swojego osobistego wierzchowca, jednak zostaje on zabrany przez ZPZ w celu badań kontroli nad zwierzętami. Sam Hukato jest bardzo zaangażowany w walkę z działalnością ZPZ, które testuje fale psioniczne w celu kontroli Thanatorów i innych zwierząt w pobliskiej stacji badawczej. W reakcji na to, Na'vi przypuszczają atak na ów placówkę, czego wynikiem jest porażka ludzi w tym regionie. Able Ryder uwalnia Thanatora Hukato i trzy Wężowilki, jednak Thanator jest chory z powodu stosowanych na nim fal psionicznych. Jednakże Ryder nazbierał trochę roślin leczniczych, które następnie Hukato podał swojemu wierzchowcowi. Zwierzę zostało uleczone, zaś wdzięczny Na'vi oddał Thanatora w ręce Able'a.

Galeria Edytuj

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia

Przypisy

  1. Wydarzenia z gry Avatar: The Game, podczas grania po stronie Na'vi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki