FANDOM

Gadżety z Avatarem, czyli trochę o zabawkach i akcesoriach z tego filmu.

Figurki firmy Mattel Edytuj

Opis ogólny Edytuj

Firma Mattel wyprodukowała wiele figurek związanych z filmem Avatar. Są to m.in. główne postacie, zwierzęta oraz pojazdy.

Rodzaje Edytuj

Postaci: Do postaci w formie figurek należą m.in. Tsu'Tey (jako normalny Na'vi i wojownik), Jake Sully (człowiek, Na'vi i wojenny Na'vi), Neytiri, Awkey, Eytukan, Grace Augustine (człowiek), Norm Spellman (jako człowiek i Na'vi), Colonel Quaritch, Parker Selfridge i wiele, wiele innych. Postacie te mają mnóstwo ruchomych części- głowa, ręce i nogi zginane odpowiednio w łokciach i kolanach. Zwykle do postaci są załączone akcesoria, np. broń.

Zwierzęta: Jeżeli chodzi o figurki pandorańskiej fauny, to tutaj możemy wymienić między innymi: ikrana Jake'a, ikrana Tsu'Tey'a, Mrocznego Konia, Thanatora, wężowilka (tylko w zestawie z figurką Jake'a), Toruka. Latające strowy mają ruchome skrzydła i głowa, a w przypadku reszty ruchome są nogi przy zgięciach.Figurki zwierząt nie mają własnych akcesoriów, tylko Mroczny Koń ma siodło.

Pojazdy: Pojazdy to m.in. Skorpion AT-99, PZM oraz Szturmowy Pojazd Terenowy. Nie mają osobnych akcesoriów.

Wspólne cechy Edytuj

Każda z tych figurek jest zapakowana w ładne pudełko z pandorańskimi ozdobami. Figurki postaci są pakowane w przezroczyste tuby i nie wymagają składania. Natomiast zwierzęta i pojazdy są pakowane w częściach, w płaskie pudełka, ponieważ niektóre z figurek są za duże.

Każda figurka ma tzw. I-taga. Jest to mała plakietka z wizerunkiem i podpisem danej postaci, zwierzęcia lub pojazdu. Niby wydaje się to być ozdobną odznaką, lecz służy ona do wyzwalania w monitorze ruchomych modelów 3D. Wystarczy
Toruk bok

Przykładowy model uzyskany za pomocą "i-taga"

wejść na stronę Avataritag.com, wybrać postać, której I-taga się ma, i można za pomocą kamerki zobaczyć model danej postaci. Niekóre mają też opcje, np. ataku lub obrony. Każda ma jednak opis.

Niektóre z figurek mają wersję zwykłą i wersję z elementami bioluminescencyjnymi, czyli punktami świecącymi w ciemności.

Dostępność Edytuj

Figurki nie są dostępne w Polsce. Za to w Stanach Zjednoczonych, Portugalii i innych krajach można spokojnie je nabyc. U nas można je kupić tylko na aukcjach internetowych.

Patio Edytuj

Patio, znana firma produkująca artykuły szkolne i biurowe, wyprodukowała jesienią tego roku długopisy, ołówki, piórniki, plecaki, śniadaniówki, termosy i inne z postaciami Avatara. Bezpośredni link do nich jest tu.

Zobacz też Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki