FANDOM

Fulson1
Fulson
Informacje biograficzne
Imię

Fulson

Żyje w
Opis fizyczny
Gatunek

Człowiek

Płeć

kobieta

Kolor włosów

czarne

Informacje o rodzinie
Członkowie rodziny

nieznana

Afiliacje
Zajęcie
  • Dowódca marynarki wojennej
Powiązania
Za kulisami
Głos

Tara Sands

Pierwsze wystąpienie

Avatar: The Game

Dowódca Fulson to kobieta oficer marynarki wojennej SecOps oraz szef Camp Zulu w sektorze Grave's Bog. Na Pandorę przybyła ponad 5 lat temu i dosyć szybko awansowała w hierarchii służb bezpieczeństwa. Pierwsze swoje zwierzchnictwo (awans) zdobyła wtedy, gdy jej dowódca został rozszarpany i zabity przez stado Wężowilków, w wyniku czego Fulson była zmuszona sama wracać do obozu. Wkroczyła do niego już jako przywódca i bardzo szybko pokazała postępy w dowodzeniu w strukturach obozowych. Fulson nigdy nie ogląda się za siebie, zawsze pnie się do przodu.

Avatar: The Game[1] Edytuj

Podczas gdy Able Ryder przybywa do Grave's Bog w poszukiwaniu harmonijnych odłamków Unobtanium i tutejszego Drzewa Dusz, spotyka on w Camp Zulu dowódcę Fulson, zaraz po ataku na wioskę Na'vi; jest ona bardzo rozbawiona, gdy dowiaduje się o misji Rydera, mówiąc "What will the Corps (RDA) think of next". Następnie Fulson prosi Rydera, aby pomógł w obronie Camp Zulu przed małym stadem Gromowołów i dużymi siłami wojowników Na'vi zmierzających w ich stronę. Z pomocą Able'a, wojska SecOps pod przywódctwem Fulson są w stanie zabić wszystkich napastników.

Fulson

Fulson

Potem Fulson mówi Ryderowi, że podstawą Camp Zulu jest wykrywanie bardzo dużych stad Gromowołów, pojawiających się na drodze do obozu oraz że obrona nie będzie w stanie wytrzymać ataków tej wielkości. Prosi więc Rydera, aby udał się do pojazdu Łabędź (ang. Swan) i tam zasiadł za sterami wieżyczki, aby pomóc w dokonaniu akcji dywersyjnej. Able miał uczestniczyć w konwoju, mającego na celu zwabienie pobliskiego stada Gromowołów do wcześniej wyznaczonego miejsca, gdzie zostanie dokonany ciężki nalot.

Po serii ciężkich starć, konwój Swanów w końcu dociera do celu swojej wyprawy, wabiąc przy tym ogromne stado Gromowołów do wyznaczonej strefy (z dala od Camp Zulu), gdzie stado zostaje wybite w pień przez ciężki nalot ZPZ. Prócz tego momentu, Ryder już nigdy więcej nie miał kontaktu z dowódcą Fulson.

Zakłada się, że dowódca Fulson dalej kontynuuje swoje działania w Camp Zulu we względnym pokoju, biorąc pod uwagę drastyczny spadek liczby Gromowołów po ciężkim nalocie oraz duży spadek ilości lokalnych Na'vi, który jest wynikiem działań Rydera.

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia

Przypisy

  1. Wydarzenia z kampanii ZPZ.