Fandom

Avatar Wiki

Batista

371stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Batista1.png
Batista
Informacje biograficzne
Imię

Batista

Żyje w
Opis fizyczny
Gatunek

Człowiek

Płeć

mężczyzna

Informacje o rodzinie
Członkowie rodziny

nieznana

Afiliacje
Zajęcie
  • Starszy szeregowy
  • Specjalista od materiałów wybuchowych
Powiązania
Za kulisami
Głos

Bumper Robinson

Pierwsze wystąpienie

Avatar: The Game

Batista jest postacią z gry Avatar: The Game. Batista jest jednym z najlepszych specjalistów od materiałów wybuchowych w SecOps. Posiada stopień starszego szeregowca.

Biografia Edytuj

Avatar: The Game[1] Edytuj

Batista przybył na Pandorę 5 lat przed Able Ryderem. Wkrótce po przybyciu na księżyc, dzięki swojej reputacji zapewnił sobie przydomek Boom Boom. Został wówczas przydzielony do usuwania unoszących się kamieni z planowanej trasy transportu. Zdeterminowany, by wykonywać perfekcyjnie swoje zadanie, Batista tak ustawił swoje materiały wybuchowe, aby usunąć z drogi ogromny fragment dryfujących kamieni. Po wybuchu poleciały one bardzo wysoko do góry nad przejściem, które nazywane jest obecnie Przełęczą Batisty.

Później brał on udział w wielu akcjach militarnych organizowanych przez korporację ZPZ oraz miał kilka razy do czynienia z głównym bohaterem Avatar: The Game. Batista wówczas daje mu zlecenie zabicia jednego z dowódców Na'vi na Równinach Goliata, noszącego imię Swawta.

Opis postaci i osobowość Edytuj

Jeśli gdzieś usłyszy się słowo BOOM, to prawdopodobnie - i zazwycza - chodzi Batistę. Wydaje się być on najbardziej wesołym ze wszystkich żołnierzy SecOps, o czym świadczyć może jego ciągły optymizm, postawa Gung-ho oraz dźwięk podczas rozmów z Ryderem. Przykładowo w momencie, gdy prosi Able'a o zabicie Swawty, jednego z liderów Na'vi, Batista żartuje mówiąc: "I need you to make Swawta go TATA!".

Batista.png

Batista

W walce używa Strzelby śrutowej CARB oraz nosi pancerz Titan Armor.

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia

Przypisy

  1. Wydarzenia z kampanii ZPZ.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki