Fandom

Avatar Wiki

Anurai

371stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rws2sy.jpg

Ostatni członkowie klanu Anurai

Anurai - jest to klan Na'vi, który pojawia się w Avatar: The Game (wersja na konsole Wii). Anurai jest klanem, którego szlachetnym totemicznym zwierzęciem był najkrwawszy z lądowych drapieżników - Thanator. Niegdyś ów klan był ogromnym szczepem, aktualnie liczy tylko kilku członków (znanych jest tylko dwóch).

O klanie Edytuj

Ogólnie Edytuj

Anurai to jeden z klanów Na'vi zamieszkujących Pandorę, który jednak różni się w niektórych szczegółach i aspektach od innych szczepów. Między innymi niektórzy członkowie tego klanu nie mają błękitnego koloru skóry co jest standardem wsród Na'vijczyków. Z tego też powodu Anurai unikają innych klanów. Jednak podobnie jak wszyscy Na'vi żyją w zgodzie z Pandorą i Eywa. Ich wiara w Eywa jest niezwykle silna. Klan ten jest bardzo potężny i często imponuje ludziom - z ZPZ - swoją siłą oraz dużymi umiejętnościami w walce.

Tryb życia Edytuj

Klan Anurai prowadzi koczowniczy tryb życia, czyli nie posiada stałego miejsca zamieszkania - jest to klan wędrowny. Jest on niezwykle trudny do zobaczenia, ponieważ jego przystosowanie się do środowiska i możliwość komunikowania się z roślinami Pandory pomaga im ukrywać się na terenach Księżyca. Członkowie klanu poluja zarówno za dnia, jak i w nocy. W nocy Anurai nie unikają jasnych i fosforyzujących roślin, w przeciwieństwie do Omaticaya. Zaś Prolemury traktują - i trzymają - jako zwierzęta domowe. Klan Anurai unika także innych klanów, ponieważ są na Pandorze tacy Na'vi, którzy umieją poradzić sobie z Thanatorami, co prawdopodobnie jest powodem zazdrości. Członkowie klanu, podobnie jak ich pobratymcy z Omaticaya czy innych szczepów, również korzystają z Ikranów podczas polowań.

Pożywienie Edytuj

Anurai bardziej wolą żywność pochodzenia zwierzęcego niż roślinnego. Ich ulubione zwierzęta to: Gromowoły, Sześcionogi, Tapirusy, Meduzy, Żądłonietoperze oraz mniejsze rodzaje Ikranów, czyli Zmory Leśne. Ponadto lubią również słodkie potrawy zrobione z owoców i orzechów. Lubią takze różne napitki, m.in. napój wykonany z jagód lub słodki nektar Piekielnej Osy.

Ubiór Edytuj

Członkowie Anurai noszą podobnie jak większość Na'vi przepaski na biodra, wykonane z materiału. Kobiety zazwyczaj na klatkach piersiowych mają różnoraką biżuterię wykonaną z kości, drewna oraz obsydianowych koralików. Włosy wśród Anurai są zdobione zróżnicowanie. Na głowie noszą specjalne ochraniacze czołowe. Ponadto wykorzystują czerwoną farbę do malowania swoich ciał. Stroje członków klanu są raczej niejednolite.

Broń Edytuj

W skład broni Anurai wchodzą: sztylet, łuk i strzały oraz długa włócznia, które są używane podczas polowania. Korzystają również z broni zdobytej na żołnierzach ZPZ, ale wykorzystują ją tylko przeciwko nim samym (nie do łowów).

Członkowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki