A-POD
Podajnik amunicji
Informacje o broni
Używany przez

Człowiek

Wytwarzany w
Wytwarzany przez

ZPZ

Za kulisami
Wystąpienia

Avatar: The Game

Podajnik amunicji lub A-Pod (ang: Ammunition Packaging Dispenser pl: Podajnik opakowań amunicji) - jest to niewielkich rozmiarów urządzenie zawierające amunicję do różnorakiej broni używanej przez siły ZPZ. Wyglądem przypomina nieco skrzynkę pocztową. Podajniki amunicji są rozproszone po wszystkich strategicznych miejscach na Pandorze, gotowe do zaopatrzenia w niezbędną amunicję żołnierzy SecOps.

Każda taka jednostka ma zaszyfrowany mechanizm na płycie dostępu, aby amunicja potencjalnie nie wpadła w niepowołane ręce wrogów.

Pojawienie się Edytuj

A-POD2

A-Pod

A-Pody obecnie pojawiają się tylko w grze Avatar: The Game, gdzie Able Ryder może z nich czerpać amunicję właściwie do każdej broni (od zwykłych karabinów po granatniki M-222). Jeśli jednak gra się po stronie Na'vi, w danych sektorach są specjalne wyzwania, gdzie trzeba zniszczyć wszystkie Podajniki na mapach.

Bibliografia Edytuj

  • Avatar: The Game - Pandorapedia